Geurmarketing bestaat al jaren en door mijn achtergrond in de hotellerie weet ik welke invloed geuren hebben op de beleving van je klant. Geuren zetten de toon voor de klantbeleving en je klant associeert jouw geur met een ontspannende en aangename beleving.

Een geur geeft jouw merk herkenning. Een van de bekendste voorbeelden in retail is Abercrombie & Fitch. Al buiten komt deze heerlijke geur je tegemoet. En iedereen zal deze geur herkennen. Een van de weinige dingen die ik uit duizenden zal herkennen is deze geur!

Wil jij ook een unieke geur voor jouw salon of kliniek? Denk aan complete geursystemen, interieurparfums of stokjes en kaarsen met jouw eigen geur! Maar denk ook aan je webshopbeleving, geef je verpakking een fijne geur óf geef het mee als klein cadeau voor je klanten. 

Samen met @emoliquids worden de aroma’s samengesteld. We kiezen hier niet zó maar een partner voor uit. Nico kan je alles over aroma’s en geurbelevingen vertellen. Hij weet precies welke geur bij jou past en heeft ontzettend veel gevoel voor de beautybranche. Ook zijn de geuren die hij met zijn bedrijf ontwikkeld goedgekeurd door IFRA en beschikt hij over de juiste certificaten. Dit is belangrijk om te vermelden, omdat je niet zo maar een geur mag én kan samenstellen. Er zijn talloze mogelijkheden, ook voor de bewuste salons die graag voor duurzaam gaan. 

De geur van TMF

Om die reden heb ik ook mijn eigen interieurparfum ontwikkeld. Mijn geur heet Wild & Free: Cedar & Gaiac Wood – Amber & Leather! Zwoel, sensueel en mysterieus met een stoer randje. Genieten van het hier en nu! Het stijlvolle flesje met de geur wordt verpakt in een magneet giftbox (om te bewaren als opbergdoosje) inclusief een kaartje met de uitleg.