MAENEN

π‘ͺ𝒆𝒏𝒕𝒓𝒆 𝑩𝒆𝒂𝒖𝒕𝒆́ 𝑴𝒂𝒆𝒏𝒆𝒏, 𝒅𝒆 π’”π’„π’‰π’π’π’π’‰π’†π’Šπ’…π’”π’”π’‚π’π’π’ 𝒗𝒂𝒏 π’π’–π’Šπ’…-π‘³π’Šπ’Žπ’ƒπ’–π’“π’ˆ π’”π’Šπ’π’…π’” 1976

Naast een tijdloze en elegante uitstraling is een vertrouwd gevoel en persoonlijke betrokkenheid belangrijk bij Maenen. De klant voelt zich welkom en komt meteen in een warm bad terecht. Daarnaast hangt er een warme boutique sfeer bij Maenen.

Rebranding
Dit is dan ook het uitgangspunt van de rebranding. We hebben gekozen om vooral MAENEN centraal te zetten, omdat dit als merk meer mag gaan leven. Gezien het al 45 jaar bestaat is het een begrip op zich. De geschiedenis vinden wij een waardevolle en persoonlijke toevoeging en hebben we meegenomen in de uitstraling.

Social media
Voor de social media hebben we een ‘social media package’ ontwikkeld met een duidelijke visie hoe de Instagram ingericht kan gaan worden, om de continuΓ―teit van de branding te waarborgen.

Website
De website is elegant, minimalistisch met een duidelijke structuur en opbouw. De huisstijl en kleuren zijn doorgevoerd, zo ook in de brandfotografie als in de teksten. Dit zorgt voor een totale beleving van uitstraling tot de tone of voice! Ook bevat de website de technische functionaliteiten en is de SEO ingericht.

× Hoe kan ik je helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten