DERMA INSTITUUT

π‘«π’†π’“π’Žπ’‚ π‘°π’π’”π’•π’Šπ’•π’–π’–π’• π’Šπ’” 𝒆𝒆𝒏 π’”π’„π’‰π’π’π’π’‰π’†π’Šπ’…π’”π’Šπ’π’•π’Šπ’•π’–π’–π’• π’Šπ’ π’π’–π’Šπ’…-π‘³π’Šπ’Žπ’ƒπ’–π’“π’ˆ, π’ˆπ’†π’”π’‘π’†π’„π’Šπ’‚π’π’Šπ’”π’†π’†π’“π’… π’Šπ’ π‘Ίπ’†π’Žπ’Š π’‘π’†π’“π’Žπ’‚π’π’†π’π’•π’† π’Žπ’‚π’Œπ’†-𝒖𝒑 & π’π’‚π’”π’†π’“π’•π’‰π’†π’“π’‚π’‘π’Šπ’†. Derma Instituut staat voor kwaliteit en een ontspannen sfeer met een persoonlijke aandacht. Ze hebben een uitgebreide kennis, ervaring en een breed scala van de nieuwste behandeltechnieken en apparatuur.

Om deze waarden uit te stralen moet de visual identity van het bedrijf ook overeen komen met waar zij voor staan. We hebben gebruik gemaakt van een trendgericht, maar luxe typeface voor de branding van het bedrijf. Een minimalistische en uitnodigende uitstraling waar mensen zich welkom en vertrouwd voelen.

Om het luxe randje door te trekken in de huisstijl hebben we gebruik gemaakt van een debossing van het logo verwerkt in het visitekaartje. Ook hebben we de verpakkingen voor de producten gerealiseerd en voor de webshop.Β De huisstijl hebben we verder doorgevoerd in de website en webshop en hebben we gekozen voor een minimalistische uitstraling.

× Hoe kan ik je helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten