fbpx

MIJN MISSIE

Wil jij van jouw business een merk maken? Ik leer je hoe je een marketing- en branding-concept ontwikkelt én hoe jij als vrouwelijke ondernemer van jouw bedrijf een merk kunt maken.

Van een business naar een merk

Ik wil dat mijn vrouwelijke klanten trots zijn op zichzelf als ondernemer en op hun business, vanwege de ijzersterke branding die ik samen met hen ontwikkel en de marketing die we neerzetten. Mijn vrouwelijke klanten maken een transformatie door, nadat we de branding hebben ontwikkeld en een geheel nieuwe uitstraling hebben neergezet.

Jij…

  • …durft jezelf op de kaart te zetten
  • …gaat voor je bedrijf staan en straalt dit krachtig uit naar je klanten. 
  • …trekt door deze aanstekelijke ‘fierheid’ klanten aan die bij je passen als een jasje. Klanten die een soort verlengstuk van je bedrijf zijn. 

Deze energie en zelfvertrouwen slaat door in je omzet en dat is wat ik met mijn klanten wil bereiken. Je werkt ten slotte hard en met veel passie en dat doen we allemaal het liefste met fijne mensen en hele fijne klanten!

Geslaagde missie

Als mijn klanten deze transformatie doormaken en ik zie hoe ze zich persoonlijk ontwikkelen, dan is mijn missie geslaagd! Daar ga ik van stralen, ik word er enthousiast van en ben echt apetrots. Het hele branding-proces is zo bijzonder. Het is niet even snel een ‘logootje’ maken, maar zo veel meer. Natuurlijk is een logo een concreet onderdeel van het resultaat, maar eerst gaan we de diepte om te ontdekken waar mijn klant met haar business naartoe wil. Welke klant wil ze aantrekken, wat is haar unieke aanbod en wat wil ze uitstralen? Dat vormt samen de sleutel tot de uiteindelijke branding. 

Branding-concepten voor beauty en lifestyle

Dit hele proces heb ik door de jaren heen gefinetuned, om de beste resultaten te behalen. Wist je dat een logo 5 tot 10 jaar meegaat? Dat is dus iets om goed over na te denken!
Het is mijn passie om alle elementen te vertalen naar een visueel concept. Inmiddels doe ik dit al ruim 8 jaar. Mijn focus ligt op de beauty- & lifestylebranche. Ik neem al mijn werkervaring op het gebied van branding- en conceptontwikkeling, samen met mijn kennis van de markt mee in de ontwikkeling van nieuwe branding-concepten. 

Een herkenbare signature

Het is inmiddels een welbekende strategie en herkenbare ‘signature’ geworden, op deze manier heb ik een eigen merk gecreëerd. Hierdoor kan ik onderscheidend zijn en dat werkt prettig. Ik leg de focus op een niche waar ik zelf enorm veel affiniteit mee heb, waardoor ik ook inhoudelijk een fijne sparringpartner voor mijn klanten kan zijn.

Dat sparren is een rode draad in mijn leven. Naast het ontwikkelen van een onderscheidende branding, begeleid en adviseer ik deze vrouwelijke ondernemers om hun marketing en communicatie naar een hoger niveau te tillen. Doordat ze talloze cases in deze branches heeft mogen uitvoeren, dagelijks in gesprek is met de ondernemers, is ze op de hoogte van alle ontwikkelingen, zowel in Nederland als in België én daarom de ideale sparringpartner en mentor.

Dreamteam

Mijn team is ontzettend belangrijk voor me. Hoewel ik niemand op de loonlijst heb staan, voelt het voor mij alsof ze onderdeel van TMF zijn. Dat gevoel is wederzijds, omdat we al jaren met elkaar werken. Ze zijn daardoor allemaal ervaren in de beauty- & lifestylebranche en dat werkt natuurlijk heerlijk! Iedere vrouw in mijn team heeft haar eigen kwaliteiten en ik ben hun grootste cheerleader. Samen maken we mooie dingen en zijn tegelijkertijd ook heel kritisch naar elkaar toe.

Tijdens zo’n traject heb je dan ook nauw contact met de anderen in mijn team. Dat vind ik zo leuk, want na afloop krijgt iedereen de credits voor haar werk. 

Successen vier je in stijl!

Als we samen zo’n project hebben afgerond vieren we dit altijd in stijl. We werken graag samen, maar houden ook allemaal van een lekker wijntje en heerlijke hapjes. Soms chique, soms ongedwongen, maar altijd met een Bourgondische touch. 

Ben jij er klaar voor om van je bedrijf een merk te maken? Of wil je nu je social media gaan aanpakken? Stuur me gerust een WhatsAppje of een mail, dan plannen we een telefonisch gesprek en help ik je graag verder!

Achtergrond Kim

Ondernemen zit in mijn DNA en het is mijn passie. Ik ben in een ondernemende horecafamilie opgegroeid en ik heb voor een paar TOP Limburgse ondernemers morgen werken, waaronder Hans van Wolde, Rino Soeters en Charles van Goch. Ze hebben één ding gemeen dat is een innovatieve visie waar je u tegen zegt! Daarnaast laat ik mij ook graag inspireren door het beleven van (nieuwe) concepten. Als creatieveling moet je er af en toe op uit om weer geprikkeld te worden. Dit doe ik dan voornamelijk door regelmatig naar mijn geliefde stad Barcelona te gaan en daarnaast veel restaurant-, bar en hotelconcepten te bezoeken in Nederland & België.

×

Hallo!

Klik op mijn foto om een berichtje via Whatsapp te sturen. Ik probeer zo snel mogelijk jouw appje te beantwoorden.

Groetjes, Kim

× Hoe kan ik je helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten