MIJN MISSIE
Het is mijn persoonlijke missie om bedrijven te transformeren naar belevingsmerken aan de hand van TMF’s methode ©. Met mijn ondernemers- en hotellerie/hospitality achtergrond geloof ik in de kracht van meerwaarde bieden, ervaringen en belevenissen. Het maakt je onderscheidend, uniek en herkenbaar. Met mijn bedrijf The Marketing Factory ontwikkel ik dan ook samen met mijn team marketing- en branding-concepten en voeren we deze in detail uit.
Van een bedrijf naar een belevingsmerk
Met een marketing- en brandingconcept creëer je…
- … een duurzame strategie en merkidentiteit creëert, die sterk en onderscheidend en tijdloos is
- … een eigen belevingswereld ontwikkelt rondom je business en merk, waardoor je uniek en authentiek bent.
- … klanten aantrekt die bij je passen. Klanten die een verlengstuk van je business zijn.
- … klantbeleving klopt. De details in jouw klantbeleving worden door je ideale klant opgemerkt en gewaardeerd en het maakt je merk eigen!
- …zorgt voor meer sales, naamsbekendheid en groei
Kernwaarden
Design – Alles wat we maken is van een hoog esthetisch niveau en mooi afgewerkt en dit spreekt onze klanten aan.
Beleving – Onze klanten bieden meerwaarde met hun product of dienstverlening.
Kwaliteit – Kwaliteit is leidend. Oog voor detail, afwerking en kwaliteit, daar staan we bekend om.
Ervaring – Wij hebben bijna 10 jaar ervaring op het gebied van marketing en branding in hospitality, beauty & lifestyle. We kennen de ondernemers maar ook de industrie. We weten wat de consument wilt en zijn op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen.
Resultaat – We leveren resultaten waarbij we je ook stap voor stap adviseren, onze kennis delen en tips geven op basis van ervaring. What you see is what you get.
Werkwijze
We beginnen met een strategiegesprek en/of sessie. Allereerst gaan we binnen je bedrijf kijken wat er allemaal nodig is om je positionering en propositie van je merk of bedrijf te verbeteren, zodat je groeit in sales, marktaandeel of bekendheid. Het is essentieel om alle facetten binnen je business te bekijken, omdat alles met elkaar samenhangt. Het een staat in verbinding met het ander en daarom ontwikkelen we totaalconcepten. Vervolgens maken we een plan met de daarbijbehorende investering. Van rebranding tot online marketing, waarna we de gehele ontwikkeling voor je kunnen verzorgen.