MIJN MISSIE

Het is mijn persoonlijke missie om bedrijven te transformeren naar belevingsmerken aan de hand van TMF’s brandingmethode ©. Met mijn ondernemers- en hotellerie/hospitality achtergrond geloof ik in de kracht van meerwaarde bieden, ervaringen en belevenissen. Het maakt je onderscheidend, uniek en herkenbaar. Met mijn bedrijf The Marketing Factory ontwikkel ik dan ook samen met mijn team marketing- en branding-concepten en voeren we deze in detail uit.

Van een business naar een belevingsmerk

Met een marketing- en brandingconcept:

  • … een duurzame strategie en merkidentiteit creëert, die sterk en onderscheidend en tijdloos is
  • … een eigen belevingswereld ontwikkelt rondom je business en merk, waardoor je uniek en authentiek bent.
  • … klanten aantrekt die bij je passen. Klanten die een verlengstuk van je business zijn.
  • … klantbeleving klopt. De details in jouw klantbeleving worden door je ideale klant opgemerkt en gewaardeerd en het maakt je merk eigen!
  • …zorgt voor meer sales, naamsbekendheid en groei

Kernwaarden

Design – Alles wat we maken is van een hoog esthetisch niveau en mooi afgewerkt en dit spreekt onze klanten aan.
Beleving – Onze klanten bieden meerwaarde met hun product of dienstverlening.
Kwaliteit – Kwaliteit is leidend. Oog voor detail, afwerking en kwaliteit, daar staan we bekend om.
Lange termijn – Net als wij hebben onze klanten een langetermijnvisie en weten wat ze willen.

TMF’s Brandingmethode

We beginnen met een strategiegesprek en/of sessie. Allereerst gaan we binnen je bedrijf kijken wat er allemaal nodig is om je positionering en propositie van je merk of bedrijf te verbeteren, zodat je groeit in sales, marktaandeel of bekendheid. Het is essentieel om alle facetten binnen je business te bekijken, omdat alles met elkaar samenhangt. Het een staat in verbinding met het ander en daarom ontwikkelen we totaalconcepten. Vervolgens maken we een plan met de daarbijbehorende investering. Van rebranding tot online marketing, waarna we de gehele ontwikkeling voor je kunnen verzorgen.

Dreamteam

Mijn team is ontzettend belangrijk voor me, zowel mijn medewerkers als externe specialisten. Ik werk al jaren met dezelfde specialisten. Tijdens zo’n traject heb je als klant dan ook nauw contact met de anderen in mijn team. 

Ben jij er klaar voor om van je business een beleving of merk te maken? Stuur me gerust een WhatsAppje of een mail, dan plannen we een telefonisch gesprek en help ik je graag verder!

Achtergrond Kim

Ondernemen zit in mijn DNA en het is mijn passie. Ik ben in een ondernemende horecafamilie opgegroeid en ik heb voor een paar TOP Limburgse ondernemers mogen werken, waaronder Hans van Wolde (bekend van Brut172**), Rino Soeters (award winning concept hotels, zoals Townhouse & Mariënhage Design hotel) en Charles van Goch (Mise en Place). Ze hebben één ding gemeen dat is een innovatieve visie waar je u tegen zegt! Daarnaast laat ik mij ook graag inspireren door het beleven van (nieuwe) concepten. Je moet er af en toe op uit om weer geprikkeld te worden. Dit doe ik dan voornamelijk door regelmatig naar mijn geliefde stad Barcelona te gaan en daarnaast veel retail-, salon-, restaurant-, en hotelconcepten te bezoeken in Nederland & België.

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Neem contact met Kim op voor het aanvragen van een adviesgesprek en ontdek hoe we van jouw business een sterk merk kunnen maken.


× Hoe kan ik je helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten