THE MARKETING FACTORY

Met mijn bedrijf, The Marketing Factory, ontwikkel ik samen met mijn team sterke branding- en belevingsconcepten voor de cosmetische branche. Wij zijn er voor de specialisten, huidtherapeuten, seincoaches, klinieken, cosmetische artsen en salons, maar ook voor de beauty en Skincare merken.

Van een business naar een beleving en merk

Met een marketing- en brandingconcept:

  • …durf je je business en merk op de kaart te zetten
  • …durf je voor je merk en business te staan en straalt dit krachtig uit naar je klanten.
  • …trek je klanten aan die bij je passen als een jasje. Klanten die een soort verlengstuk van je bedrijf zijn.
  • …je klantbeleving klopt. De details worden door je ideale klant enorm gewaardeerd en het maakt je merk eigen!

 

 

Waar staat The Marketing Factory voor?

Innoverend & Creatief – The Marketing Factory ontwikkelt op een grensverleggende manier nieuwe ideeën en producten door continu op de hoogte te zijn van de laatste trends en nieuwe trends te ontwikkelen. Hierdoor is het mogelijk vooruitstrevend en creatief te werk te gaan in de uitwerking van onze ideeën en producten.

Persoonlijk –  Wij werken graag samen met onze klanten op een aangename, vertrouwelijke en persoonlijke manier. De klant staat centraal in het hele proces met een inzet van meer dan 100%. Deze werkwijze zit in het DNA van Kim door haar roots in de hospitality.

Kwaliteit– Professionaliteit door vakkennis en jarenlange opgedane specialistische kennis en ervaring in de vrouwelijke branches uit eerdere projecten dragen bij aan de hoge kwaliteit.

 

Wat is de werkwijze?

The Marketing Factory staat voor een unieke aanpak (we doen het graag anders), enorme persoonlijke betrokkenheid (we doen het met heel veel passie en plezier) en professioneel advies op maat (elke klant of business is anders en maatwerk is essentieel). The Marketing Factory bestaat bewust uit een klein team en werkt met de beste zelfstandige professionals op project basis. Een linking pin. Op een persoonlijke wijze helpen wij bij het sterker maken van een merk met veel oog voor detail en innovatie.

Een klant aan het woord

“Jong, dynamisch en gedreven! Vanaf de start van een nieuw project staat de klant centraal in het creatieve denkproces. Met een inzet van meer dan 100 % wordt de klant begeleid. Het jonge karakter van de vormgeving is opvallend mooi uitgewerkt. De dynamiek van het team komt terug in het concept en de gedrevenheid is in elke fase van de samenwerking zichtbaar!”

THE HEALTHY STORE, BELGIË

× Hoe kan ik je helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten