MAAK VAN JE BUSINESS EEN BELEVING
Bij belevingsmarketing creëer je een eigen wereld rondom je product of dienst, waarbij emoties van de klant een belangrijke rol spelen. Mijn roots liggen in de hotellerie en daar heb ik geleerd hoe we van het eerste moment tot de after sales een hele beleving moesten maken. Van de social media, de manier waarop we communiceerden, de uitstraling, geuren tot de check-in, bedankjes, de gastvrijheid en de aftersales. Het concept moest kloppen en het werd tot in detail doorgevoerd. Vaak zijn het die kleine details, die klanten juist waarderen.

BRANDING
Een goede fundering voor je business is essentieel. Eerst gaan we samen aan de slag met je brandpropositie en doen we een voorstel van de klantbeleving. We ontwikkelen daarbij een passend brandingconcept, inclusief de uitstraling, op welke wijze dit doorgevoerd gaat worden (voorstel van verpakkingen, drukwerk etc.) en de manier waarop je wil gaan communiceren, denk eventueel aan een brandstory en je Tone of Voice.

WEBSITE EN SHOP
De klantbeleving begint al online. Niet alleen de uitstraling voeren we door in de website of webshop, maar er wordt ook aandacht besteed aan de beleving: denk aan een bookingsmodule, online huid analyse en het koopproces. Daar eindigt de beleving natuurlijk niet, vervolgens ontvangt je klant ook de bestelling thuis en opent zij of hij het pakketje. Ook hier is veel aandacht aan besteed en is het tot in de puntjes verzorgd.

SOCIAL MEDIA
Binnen de online belevingswereld van je business hoort natuurlijk ook je social media. De strategie en het plan van aanpak is essentieel voor de uitstraling die je met je business wil neerzetten, de fundering voor je content en het gevoel die je een potentiële klant wil geven. Je social media is vaak niet alleen het eerste contactmoment, maar óók de plek waar je al een relatie opbouwt. Naast een plan, ontwikkelen we templates en een voorstel voor de uitstraling van de social media.