MAAK VAN JE BUSINESS EEN BELEVING

Bij belevingsmarketing creëer je een eigen wereld rondom je product of dienst, waarbij emoties van de klant een belangrijke rol spelen. Mijn roots liggen in de hotellerie en daar heb ik geleerd hoe we van het eerste moment tot de after sales een hele beleving moesten maken. Van de social media, de manier waarop we communiceerden, de uitstraling, geuren tot de check-in, bedankjes, de gastvrijheid en de aftersales. Het concept moest kloppen en het werd tot in detail doorgevoerd. Vaak zijn het die kleine details, die klanten juist waarderen.

HOE ONTWIKKELEN WE HET BELEVINGSCONCEPT?

BRANDING

Een goede fundering voor je business is essentieel. Eerst gaan we samen aan de slag met je brandpropositie en doen we een voorstel van de klantbeleving. We ontwikkelen daarbij een passend brandingconcept, inclusief de uitstraling, op welke wijze dit doorgevoerd gaat worden (voorstel van verpakkingen, drukwerk etc.) en de manier waarop je wil gaan communiceren, denk eventueel aan een brandstory en je Tone of Voice. 

WEBSITE EN SHOP

De klantbeleving begint al online. Niet alleen de uitstraling voeren we door in de website of webshop, maar er wordt ook aandacht besteed aan de beleving: denk aan een bookingsmodule, online huid analyse en het koopproces. Daar eindigt de beleving natuurlijk niet, vervolgens ontvangt je klant ook de bestelling thuis en opent zij of hij het pakketje. Ook hier is veel aandacht aan besteed en is het tot in de puntjes verzorgd.

SOCIAL MEDIA

Binnen de online belevingswereld van je business hoort natuurlijk ook je social media. De strategie en het plan van aanpak is essentieel voor de uitstraling die je met je business wil neerzetten, de fundering voor je content en het gevoel die je een potentiële klant wil geven. Je social media is vaak niet alleen het eerste contactmoment, maar óók de plek waar je al een relatie opbouwt. Naast een plan, ontwikkelen we templates en een voorstel voor de uitstraling van de social media.

GEURMARKETING

Een geur beïnvloedt de emotie van de klant en maakt de beleving af. Bij geurmarketing verspreidt je de geur in je ruimte met een bepaald doel. Is het om je merkidentiteit te versterken of wil je je klanten laten ontspannen of zich op hun gemak laten voelen? Een geurbeleving is maatwerk, doordat er een persoonlijke geur wordt ontwikkeld. Ook kunnen we de beleving verder doorvoeren en kunnen we samen geurkaarsen, interieurparfums en geurstokjes ontwikkelen.

PLAN EEN ADVIESGESPREK
× Hoe kan ik je helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten